S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

TOVAR V AKCII

ODPORÚČAME

KONTAKT

(Po - Pia od 9:00 do 16:00)
tel: +421 948 500 945
info@timehodinky.sk

Ako nakupovať?
3 dôvody prečo hodinky zatečú
  1. Vaše hodinky majú výrobnú vadu v tesnení – osobne sme sa s tým ešte nestretli, avšak ani táto možnosť nie je vylúčená. Riešenie: oprava tesnenia spolu s tlakovou skúškou vodotesnosti.
  2. Máte uvoľnenú korunku, stlačíte tlačidlo pod vodou – väčšina prípadov. Pokiaľ sú hodinky pod vodou a je na nich uvoľnená korunka, alebo sa stlačí niektoré tlačidlo pod vodou, tlak ktorý je v hodinkách nasiakne vodu dnu. Hodinky môžu byť vodotesné aj do 500m, aj tak zatečú. Ak majú ísť hodinky pod vodu treba si dobre zatiahnuť korunku a dávať si pozor na to aby ste nestlačili žiadne z tlačidiel.
  3. Idete hlbšie ako môžete – ak sú hodinky vodotesné do 50m, alebo 5 ATM/BAR môžete sa s nimi sprchovať ale nemôžete s nimi ísť do bazéna. Hodinky na povrchové plávanie musia byť vodotesné aspoň do 100m, na potápania aspoň do 200m.

Čo robiť ak hodinky zatečú?

Hodinky je potrebné čo najskôr zobrať do servisu k hodinárovi, ktorý ich vyčistí, vysuší v lepších servisoch vykoná aj tlakovú skúšku vodotesnosti. Existuje možnosť domáceho sušenia na riadátore, fénom, čo však nezaručuje 100% odstránenie vody.


Záruka a reklamácia

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim neodpovedá kúpnej zmluve, je kupujúci povinný bezodkladne o tom upovedomiť predávajúceho. V prípade ak:
• sa jedná o chybu odstrániteľnú, má kupujúci právo aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená bez zbytočného odkladu resp. právo na výmenu veci. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený namiesto odstránenia chyby vymeniť vždy chybný tovar za bezchybný, pokiaľ to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti
• sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný, má kupujúci právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť
• sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá ale nebráni tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny
• sa jedná o chybu odstrániteľnú, ale kupujúci nemôže pre opätovne sa vyskytnutú chybu po oprave alebo pre väčší počet chýb vec riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo od zmluvy odstúpiť
Na všetok tovar poskytujeme zákonom stanovenú záručnú dobu 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou.
K reklamácii je potrebné pripojiť charakter chyby, kópiu kúpneho dokladu a kontakt na Vás. Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch cez e-mail, alebo písomne. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu informujeme zákazníka. Reklamačný protokol je poslaný zákazníkovi do 7 dní od prijatia reklamácie.

Prílohy

reklamacia.pdf

Ako nakupovať?
  1. Vložte požadovaný tovar v požadovanom množstve do nákupného košíka.
  2. Skontrolujte obsah nákupného košíka, resp. upravte jeho obsah.
  3. Zvoľte spôsob dopravy a spôsob platby.
  4. Stlačte tlačidlo "OBJEDNAŤ".
  5. Ak nie ste registrovaným zákazníkom, tak vyplňte formulár s Osobnými, resp. Firemnými údajmi a Dodaciu adresu, resp. Fakturačné údaje (ak sú iné ako dodacie).
  6. Po zadaní všetkých potrebných údajov odošlite objednávku, následne obdržíte mailom na Vami zadanú mailový adresu potvrdenie kompletnej objednávky.

 

Vaša objednávka musí obsahovať tieto náležitosti:

  • identifikačné údaje zákazníka (kupujúceho), t.j. meno a priezvisko, presná a úplná adresa, e-mail a telefónne číslo;
  • jednoznačné určenie predmetu plnenia, t.j. referenčné číslo tovaru, presný názov tovaru a jeho špecifické vlastnosti, cenu tovaru za 1 kus, cenu tovaru spolu, množstvo tovaru (počet objednaných kusov);
  • presné miesto dodania tovaru;
  • identifikačné údaje osoby, ktorá prevezme tovar, t.j. meno a priezvisko, presná a úplná adresa, e-mail, telefónne číslo, v prípade, že tieto nie sú zhodné s údajmi zákazníka.

 

Tabuľka vodotesnosti

Y2VjZjJlZ